Internet & Mobile World Team

Social Media Strategy CMS – de la brand, la rezultate

26 September 2018, 17:38
Placeholder

Consumul de social media crește, așadar propunem atât brandurilor cât și specialiștilor o abordare strategică, pentru a-i ajuta să urmărească conținutul promovat, obiectivele și indicatorii de succes.

Strategia SPOON începe cu trei pași importanți: pornim de la conținut, continuăm cu răspândirea lui pe toate canalele de comunicare, apoi măsurăm indicatorii obiectivelor de business.

Astfel, reușim să organizăm tipurile de conținut, platformele, formatele, proveniența conținutului, alături de KPI de brand și business.

“Care e legătura între mărimea comunităților și considerația pe care utilizatorul o are față de brandul meu?” – întrebare pertinenta, careia vom incerca sa-i atribuim o pondere in parcursul decizional către achiziție.

Instrumentul prezentat ajută speciaiiștii să își prioritizeze acțiunile și obiectivele în comunicare.

ARTICLE CATEGORIES:

Read next

Logo Imworld Placeholder

Digitalizarea în mediul de business din România ...

Internet & Mobile World Team

21 February 2019, 12:43
Placeholder

Being Competitive in a Software Economy – Webina...

Internet & Mobile World Team

12 December 2018, 16:36
Placeholder

Comunicarea prin Internet Protocol și aplicarea e...

Internet & Mobile World Team

1 November 2018, 08:16
Placeholder

Prima editie WeContent va avea loc pe 1 noiembrie ...

Internet & Mobile World Team

30 October 2018, 13:09
Placeholder

Guillaume Guerrin, Ipsos: The Market Research T...

Internet & Mobile World Team

29 October 2018, 14:25
Placeholder

Copyright în lumea digitală – cum îți pr...

Internet & Mobile World Team

29 October 2018, 08:49