Internet & Mobile World Team

Configuratoarele 3D redefinesc experiența de cumpărare

19 September 2018, 10:50
Placeholder

Indiferent de tipul de achiziție pe care intenționăm să o facem, prima oprire va fi întotdeauna în mediul digital. Vrem să ne informăm, să comparăm înainte de a decide. Ce ne convinge? Cu siguranță, experiența pe care ne-o oferă interacțiunea cu un anumit brand sau produs. Iar cerințele din acest punct de vedere sunt din ce în ce mai mari. În aceeași măsură sunt și oportunitățile de a inova.

Configuratoarele 3D schimbă modul în care userii interacționează cu produsele, având în centru personalizarea. Nu mai este vorba doar despre a găsi produsul potrivit nevoilor tale, ci de a-l crea în acord cu acestea. Această experiență digitală oferă accesul la un set de interacțiuni foarte dificil de reprodus în mediul offline. De exemplu, un client care dorește să își cumpere o canapea, nu va avea posibilitatea în magazin să o vadă în toate variantele de culoare sau textură pe care le include paletarul produsului. Poate doar să-și imagineze, iar acest lucru reprezintă mai cu seamă un risc asumat de ambele părți că în realitate produsul nu va răspunde în totalitate așteptărilor. Configuratoarele 3D răspund exact acestei nevoi a cumpărătorului de a vedea, de a știi ce cumpără.

De ce merită să investești într-un configurator 3D?

Crește rata de conversie

Configuratoarele 3D pot genera o creștere a vânzărilor de până la 30%.  Accesul la o experiență digitală interactivă, care îi permite utilizatorului să exploreze intuitiv tehnologia și opțiunile de personalizare oferite de un produs, îl și convinge să facă achiziția.

Imaginea produsului final contribuie de asemenea la luarea deciziei de cumpărare. În plus, acesteia îi sunt asociate informații exacte referitoare la specificații, coduri de produs, preț etc. Un configurator îi oferă utilizatorului informația personalizată de care are nevoie, acesta nemaifiind nevoit să unească piesele unui puzzle ca în cazul vizitei clasice pe un site de e-commerce.

Este intuitiv

Un configurator 3D nu va pune utilizatorul în dificultate. Din contra. Cu ajutorul unui astfel de produs digital, pot fi configurate foarte multe categorii de produse, inclusiv cele care presupun o complexitate mai mare iar, in final, experienta să fie una foarte reușită pentru utilizator. Brandurile de modă, cele din industria de mobilă, decorațiuni interioare, automotive sau din domeniul imobiliar pot crea experiențe digitale de personalizare și interacțiune prin intermediul configuratoarelor 3D.

Eficientizează costurile

Un configurator 3D este un produs care odată dezvoltat se pretează pentru multiple iterații. Adaptabilitatea și flexibilitatea acestui produs fac mentenanța foarte eficientă din punct de vedere al costurilor. Aceste beneficii se reflectă mai departe în reducerea costurilor operaționale pentru comerciant.

Creează oportunități de comunicare pentru brand

Ce te face diferit de competiție? În multe cazuri, diferențele dintre anumite produse la nivel de calitate, specificații, preț sunt foarte fine. Diferența o face în cele mai multe cazuri experiența pe care clientul o are cu un anumit brand. Un configurator 3D este acel factor wow care va crea oportunități de comunicare necesare pentru a aduce brandul în atenția publicului-țintă.

Bright Agency își concentrează eforturile de strategie si producție pe dezvoltarea configuratoarelor 3D. Este un tip de produs digital în potențialul căruia credem foarte mult, mai ales în contextul în care personalizarea a devenit una dintre cele mai importante preocupări când ne referim la customer experience. Anul acesta la IMWorld vom prezenta două configuratoare 3D pe care le-am dezvoltat pentru clienții noștri. Vizitatorii vor avea ocazia să le testeze și să se bucure de această experiență.

ARTICLE CATEGORIES:

Read next

Logo Imworld Placeholder

Digitalizarea în mediul de business din România ...

Internet & Mobile World Team

21 February 2019, 12:43
Placeholder

Being Competitive in a Software Economy – Webina...

Internet & Mobile World Team

12 December 2018, 16:36
Placeholder

Comunicarea prin Internet Protocol și aplicarea e...

Internet & Mobile World Team

1 November 2018, 08:16
Placeholder

Prima editie WeContent va avea loc pe 1 noiembrie ...

Internet & Mobile World Team

30 October 2018, 13:09
Placeholder

Guillaume Guerrin, Ipsos: The Market Research T...

Internet & Mobile World Team

29 October 2018, 14:25
Placeholder

Copyright în lumea digitală – cum îți pr...

Internet & Mobile World Team

29 October 2018, 08:49