Internet & Mobile World Team

6 motive pentru care să alegi Loop Virtual Reality Solutions pentru afacerea ta

19 September 2018, 11:13
Placeholder

Tehnologia imersivă, noul termen adoptat care cuprinde realitatea virtuală (VR) și realitatea augmentată (AR), a ajuns, după ani de zile de dezvoltare și așteptare, în mainstream. Companii majore precum HTC, Samsung, Google, Oculus, Acer etc își lansează propriile căști VR, iar popularitatea acestor device-uri și conținutul oferit sunt din ce în ce mai crescute. Realitatea virtuală are din ce în ce mai multe aplicații în industrii și domenii variate.

Realitatea virtuală este tehnologia ce ne permite să accesăm lumi artificiale, generate de un computer, unde imaginația este singura limită. Utilizatorul poate interacționa conform unei palete specifice cu mediul, iar sfera de aplicabilitate este nemărginită. Deși ai putea crede că industria de gaming este principalul beneficiar al acestei tehnologii, realitatea virtuală nu este nici pe departe limitată la un domeniu sau direcție. VR-ul a luat cu asalt câteva sectoare precum sănătatea, turismul, educația, evenimentele și este considerată la ora actuală cea mai puternică tehnologie de engagement. Astfel, ce efecte pot avea tehnologiile imersive asupra afacerilor?

 

  • O imagine cât o mie de cuvinte

Multor companii le este greu să participe la evenimente pentru că nu au resursele de a aduce la fața locului produsele lor sau nu au găsit o activare de brand care să poată arăta adevăratul potențial al serviciului sau produsului. Altor companii le este greu să construiască moduri de display care să ajute publicul lor țintă să vizualizeze și să înțeleagă produsele sau serviciile oferite. VR-ul este unealta perfectă pentru a arăta ceea ce este imposibil de adus în spațiul dat – cum ar fi, de exemplu, întreaga flotă de vapoare a unei companii care se ocupă cu așa ceva. O experiență virtuală creată special pentru a arăta lumii ceea ce poate face cu adevărat serviciul sau produsul tău este cheia pentru un engagement de succes.

  • Gamificarea – Joaca este vitală

Acum că arăți conținutul potrivit persoanei potrivite, este necesar să creezi o experiență imersivă care nu va fi uitată prea ușor. Tehnica gamificării are puterea de a transforma o persoană pasivă într-una activă. Bazate pe premisa de a învăța făcând, experiențele VR gamificate măresc rapid viteza transferului de cunoaștere într-un mod interactiv și plăcut. Fie că este vorba despre demonstrații de produs sau instruire – în cel mai serios sens al cuvântului, VR-ul este o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor, cuprinzătoare și imersivă pentru a arăta lumii ceea ce are de oferit brandul tău.

  • Customizarea

O experiență VR va alunga monotonia din jurul brandului tău. Mesajele cheie plasate strategic, gândite special pentru publicul tău țintă, asezonate cu demonstrații clare ale modului de utilizare al produsului sau serviciului vor plasa utilizatorul într-o lume a brandului tău. Acesta va avea șansa să testeze serviciile și să ofere un feedback real al experienței.

  • O investiție pentru viitor

Toți reprezentanții de brand au la dispoziție oportunițăți prin care să atragă, să incite sau să convertească oameni care sunt bombardați simultan cu zeci de mii de alte informații și mesaje ale altor branduri. Fiecare dintre aceste oportunități trebuie folosită la potențial maxim pentru a justifica eforturile necesare pentru participarea la un eveniment. Realitatea virtuală este unealta absolută pentru evenimente pentru că oferă experiențe de brand imersive care sunt impresionante pentru peste 85% din cei ce încearcă.

  • Performanță crescută

Fiecare experiență a utilizatorilor poate releva date valoroase. Timpul petrecut vizionând anumite părți ale conținutului în timpul navigării prin experiența VR poate fi un factor cheie. O companie aeriană a anunțat de curând că folosește realitatea virtuală pentru a instrui și antrena mecanicii în ceea ce privește incendiile și procedurile de siguranță. Trainingul VR adună informații legate de performanță și a demonstrat o rată mare de retenție a informațiilor versus procedurile tradiționale.

 

  • Ești cu un pas în față

Realitatea Virtuală este cea mai nouă și în vogă tehnologie ce va avea în scurt timp impact în orice domeniu la nivel mondial. Asocierea imaginii companiei tale cu aceasta va arăta clienților care este standardul la care vrei să te situezi.  Te așteptăm la standul Loop VR Solutions în zona Devices & IoT să testezi personal universul realității virtuale.

 

Loop VR Solutions este proiectul născut din pasiunea pentru realitate virtuală și toata magia din jurul ei. Ne dorim să punem la dispoziția brandurilor și business-urilor soluții VR – și nu numai – care să îi aducă pe reprezentanții acestora mai aproape de publicul lor. Dar nu ne oprim aici. Suntem deschiși către noi proiecte sau idei, mai ales pentru că universul realității virtuale este nelimitat, iar noi ne dorim să prindem aripi împreună cu partenerii și clienții noștri.Astfel oferim cele mai bune sfaturi și soluții în ceea ce privește hardware-ul sau software-ul VR indiferent de necesități, dar cu focus pe evenimente și activări de brand. Cu o experiență de peste 10 ani în organizarea de evenimente, 5 ani în domeniul creării de software personalizat și 2 ani de mediere a contactului dintre publicul larg și VR, echipa Loop VR Solutions va oferi soluția potrivită la momentul potrivit.

ARTICLE CATEGORIES:

Read next

Logo Imworld Placeholder

Digitalizarea în mediul de business din România ...

Internet & Mobile World Team

21 February 2019, 12:43
Placeholder

Being Competitive in a Software Economy – Webina...

Internet & Mobile World Team

12 December 2018, 16:36
Placeholder

Comunicarea prin Internet Protocol și aplicarea e...

Internet & Mobile World Team

1 November 2018, 08:16
Placeholder

Prima editie WeContent va avea loc pe 1 noiembrie ...

Internet & Mobile World Team

30 October 2018, 13:09
Placeholder

Guillaume Guerrin, Ipsos: The Market Research T...

Internet & Mobile World Team

29 October 2018, 14:25
Placeholder

Copyright în lumea digitală – cum îți pr...

Internet & Mobile World Team

29 October 2018, 08:49