Keep in touch with IMWorld news
eMAG, Fashion Days și UPC facilitează accesul consumatorilor la cea mai modernă experiență de plată, prin intermediul Masterpass
Romcard va integra portofelul digital online și mobil în platforma Masterpass a Mastercard
București, România — Mastercard a extins acceptarea soluției de plăți digitale Masterpass în România, prin intermediul unor parteneriate strategice încheiate cu unii dintre cei mai importanți promotori locali ai plăților online cu cardul. Astfel, eMAG, Fashion Days și UPC au ales integrarea soluției Masterpass pentru a facilita accesul consumatorilor la cea mai simplă, rapidă și securizată experiență de plată digitală, prin Masterpass. Alături de aceștia, Romcard va integra propriul portofel digital în platforma Masterpass, urmând a lansa inclusiv o aplicație mobilă a wallet-ului până la finele anului.
“Asistăm la o tranziție accelerată către plățile digitale, ce sperăm să devină în curând un obicei şi pentru consumatorii din România. Mastercard investește semnificativ în transformarea plăților online într-o experiență simplă şi uşoară, și suntem încântați să vedem un cvartet de giganți ai pieței locale de plăți electronice alăturându-ni-se în acest demers” a declarat Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE, Mastercard Europe.
eMAG, cel mai mare retailer online din România, Fashion Days, destinația de fashion numărul 1 în Europa, și UPC, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații din piața locală, au optat pentru implementarea soluției pentru plăți digitale Masterpass. Consumatorii care își achită online cumpărăturile și facturile vor beneficia de o experiență la plată simplă, eficientă și sigură prin intermediul serviciului digital Masterpass, fără a fi nevoiți să introducă detaliile cardului și informațiile personale pentru fiecare plată, prin simpla utilizare a butonului “Cumpără cu Masterpass™”.
“Este esențial să ne concentrăm atenția asupra serviciilor care îmbunătățesc vizibil experiența de cumpărare pentru clienții noștri, și ne bucurăm să avem în Mastercard un partener solid, venind împreună în întâmpinarea consumatorilor de comerț online din România cu o metodă simplă, sigură și convenabilă pentru efectuarea cumpărăturilor de pe eMAG” a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.
„Cumpărătorii Fashion Days sunt preponderent persoane din mediul urban, care au o viață activă și pentru care timpul este prețios. Încercăm să ne adaptăm nevoilor lor și să le creștem încrederea în e-commerce, prin servicii de calitate și campanii atractive. Parteneriatul cu Mastercard, care face mai ușor procesul de plată online, reprezintă încă un pas în a oferi o experiența de cumpărare facilă și rapidă. Integrarea soluției Masterpass se va finaliza în platforma Fashion Days până la finalul anului”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, Fashion Days.
”Ne bucurăm să oferim metode diversificate de plată clienților noștri și să contribuim, în același timp, la înțelegerea și adoptarea obiceiului de plată online, tot mai acceptat versus plățile tradiționale. Am lansat recent noua platformă My UPC, dedicată clienților noștri, iar Masterpass va completa perfect funcționalitățile nou lansate și în special opțiunile pentru plata facturii. Masterpass este o metodă simplă, rapidă și convenabilă, recomandată pentru plățile online, așa cum este și în cazul serviciilor fixe de televiziune și internet pentru acasă, de aceea considerăm că va reprezenta un avantaj pentru clienții UPC România”, a declarat Bogdan Bucurei, Director Marketing Rezidential UPC România.
Portofelul digital al Romcard va integra soluția Masterpass
Romcard îşi va integra portofelul digital în platforma Masterpass, oferindu-le utilizatorilor acestui portofel acces la cea mai modernă experiență de plată online. În plus, Romcard va lansa, până la finele acestui an, versiunea pentru dispozitive mobile a portofelului digital, aceasta fiind compatibilă atât Android, cât și iOS. Astfel, consumatorii vor putea efectua plăți online prin wallet-ul Romcard, și în curând, și comerțul tradițional, prin asocierea cardului lor în portofelul digital instalat pe dispozitivul lor mobil preferat. În plus, utilizatorii portofelului digital mobil vor putea efectua transferuri P2P în condiții de maximă siguranță, prin interemediul suitei de soluții pentru plăți digitale Masterpass.
“Este evident că ne îndreptăm către o lume “mobile” în care plățile efectuate într-un mod foarte facil, dar la un nivel înalt de securitate, vor înlocui, treptat, modul tradițional de plată. Fiind un pionier în lumea plăților cu cardul, Romcard continuă să inoveze, sprijinind inițiativele Mastercard în acest domeniu” a declarat Valentin Costache, IT & eCommerce Manager, RomCard.
Actualmente disponibil în 33 piețe la nivel global și urmând a fi extins cu încă 3 piețe până la sfârșitul anului 2016, Masterpass stochează toate informațiile despre plată, inclusiv detaliile cardurilor – informațiile de livrare și preferințele de plată – într-un cadru sigur și convenabil, utilizând cele mai avansate metode de securitate disponibile momentan în ecosistemul global al plăților. În luna iunie 2016, Masterpass era disponibil pentru peste 200 milioane consumatori din 18 țări europene, aproape dublu față de finele primului trimestru al anului.
Mastercard a prezentat cele mai noi dezvoltări ale Mastercard destinate mediului digital în cadrul IMW, unde companiile, dar și consumatorii interesați au aflat informații despre soluția de plăți digitale Masterpass.
# # #
Despre Mastercard
Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: @MastercardNews, participati la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.
Despre eMAG
Fondat în 2001 de antreprenori români, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 15 ani investește constant în servicii care ajută clienții să salveze timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu 1 click”, serviciul de comandă instant prin swipe.
Despre Fashion Days
Fashion Days este cea mai mare destinație de fashion cu o selecție vastă de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, cu livrare rapidă. Compania pune la dispoziția clienților săi produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizați ai brandurilor internaționale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox și multe altele.
Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în Romania, Bulgaria și Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului eMAG, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare și beneficii clienților. Cu peste 4 milioane de clienți, Fashion Days este unul dintre jucătorii cheie ai industriei de modă din regiune, care transformă shoppingul online într-o experiență surprinzătoare și captivantă.
Despre UPC
Suntem una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piața din România, lideri în domeniul inovației în tehnologie. Oferim servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), Internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.245.100 de clienți la universul digital și le oferă experiențe uimitoare. Premierele noastre pe piața din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar și a internetului de mare viteză, Fiber Power 500 Mbps. Serviciile UPC au devenit în 2014 disponibile şi în afara casei, prin lansările UPC Wi-Free şi Horizon Go. UPC România este afiliata la Liberty Global, Inc.
Despre Romcard
Romcard SA, parte a Provus Group, alături de Provus si Supercard Solutions & Services, a fost înfiinţată în 1994 având ca obiect de activitate procesarea tranzacţiilor cu carduri bancare. Astăzi, centrul de procesare ROMCARD, cu mai mult de 20 de ani de experienţă în domeniul procesărilor bancare, operează în continuare într-un sistem realizat în conformitate cu standardele internaţionale, bazat pe certificatele primite de la organizaţiile internaţionale MasterCard, VISA, American Express, JCB, Diners Club. Bazându-se pe o experienţă extensivă şi unică în România în furnizarea de servicii pentru tranzacţii cu carduri bancare, ROMCARD îşi poate extinde serviciile în toate direcţiile specifice activităţilor bancare cu carduri.
Începând cu 2016, Romcard este deţinută de compania germană Wirecard AG, unul dintre cei mai mari jucători la nivel global, pe piața de plăți electronice.
# # #
Contact media:
Andrada Busuioc, Golin România
+40 745 974 785