Internet & Mobile World Team

Cum poate realitatea virtuală să îmbunătățească atât experiența consumatorilor tăi, cât și calitatea mediului de lucru?

11 September 2018, 08:15
Placeholder

Cum poți trimite 1,000 de oameni să escaladeze piscul unui munte, după cafeaua de dimineață sau masa de prânz, fără ca aceștia să renunțe la pantofi, rochii sau tricoul preferat, și fără să părăsească confortul de la locul de muncă sau ambianța unui spațiu comercial?

Răspunsul este Realitatea Virtuală, iar noi, la Nemo Electronic Playground, avem soluția.

Prin intermediul Realității Virtuale poți face aproape orice. Când vine vorba de experiențe, alegerile sunt nelimitate: poți intra în pielea unui explorator, poți fi practicant de sporturi extreme, agent sub acoperire, magician, dansator, și așa mai departe. Tu alegi, noi doar dam play.

Soluțiile pe care le propunem se adresează atât angajaților cât și consumatorilor tăi:

Pentru angajați am creat un program de engagement în care aceștia au posibilitatea de a intra în lumea VR și de a se bucura de cele mai intense experiențe chiar de la locul de muncă. Fie că le numim “Fun Mondays”, “Virtual Fridays” sau clasicele “Happy Hours”, noi venim cu echipamentele la birouri, le instalăm, iar echipa se bucură. Se vor întrece între ei, vor învăța lucruri noi și vor căpăta un boost de energie.

Tematica de conținut poate fi predefinită. Putem avea zi de documentare (unde pregătim conținut educativ), zi de activități extreme (ex: roller-coaster, bungee-jumping) și inclusiv zile cu conținut de training specific dezvoltat pentru compania dvs. (ex: materiale prin care angajații învață să folosească soluții software sau hardware).

De asemenea, punem la dispoziție echipamentele pentru orice alt tip de eveniment, cum ar fi: teambuilding, conferințe, petreceri, expoziții, activări de brand și așa mai departe.

Pentru consumatori și clienți, Realitatea Virtuală poate reprezenta acel crucial element de diferențiere. Metodele de implementare sunt multe și la imaginația fiecăruia: de la dezvoltarea unei aplicații in VR unde fie interacționezi cu un produs nou și inovator, fie urmarești un proces de producție, până la alegerea unor experiențe intense oferite cu branding și mesaje promoționale. Rezultatul are un numitor comun: experiențele speciale trăite prin VR asociază și înrădăcinează mai puternic identitatea brand-ului și a produsului promovat.

Cum spuneam la început, să îți recompensezi consumatorii loiali cu o călătorie la bordul unei nave spațiale prin sistemul solar este puțin mai dificil, dar cu Realitatea Virtuală este la un click distanță.

Vă așteptăm cu mare drag la standul Nemo Electronic Playground din cadrul IMWorld 2018 pentru a povesti mai pe larg și pentru a testa împreună experiențele VR.

Nemo Electronic Playground este un proiect apărut din pasiunea pentru tehnologie, joacă și experiențe inedite. Realitatea Virtuală le combină într-un mod perfect, iar misiunea noastră este să răspândim voie bună și să creăm, din pasiune, experiențe memorabile.

ARTICLE CATEGORIES:

Read next

Placeholder

Printre Google, Apple, Mapbox și alții, HERE est...

Internet & Mobile World Team

25 September 2018, 10:51
Placeholder

CRM, soluția care te ajută să îți menții cli...

Internet & Mobile World Team

25 September 2018, 10:46
Placeholder

Aplicația mobilă Pontaj OK

Internet & Mobile World Team

25 September 2018, 09:32
Placeholder

ITXS: calea scurtă și sigură spre era digitală

Internet & Mobile World Team

24 September 2018, 20:06
Placeholder

10 soluții rapide pentru îmbunătățirea securi...

Internet & Mobile World Team

24 September 2018, 19:14
Placeholder

Tehnologia Blockchain – cum funcționează ...

Internet & Mobile World Team

24 September 2018, 17:33